17.10.2009

Kajal Rimel

İlk tanıtacağım rimel Kajal'dan. Kajal'la geçen sene 23 Ekim'de yani doğum günümde tanıştım. Ofisten bir arkadaşım makyaja olan tutkumu bildiği için bana Kajal'ın makyaj setini hediye etmişti. Daha önce Kajal kullanmak bir yana adını bile duymamıştım açıkçası. Önyargım sayesinde de ürünü daha 1-2 ayce açıp deneme girişimde bulundum :) ve çok pişman oldum. NEDEN DAHA ÖNCE KULLANMADIM DİYE !! Şuanda en favori maskaram bu. Benim gibi kirpik yoksunu olanların hayalindeki maskara diyebilirim. Daha sonra fotoğraflayacağım..

3 yorum:

  1. benim daha önceden kullandığım bi avon rımel vardı gözlerimi yakıyordu kaç tane marka denedim olmadı ama bu kajalı rimeli tek kelimeyle harika şimdi kirpiklerim uzun çekici ve gözlerimi yakmıyor teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. nereden alabiliriz..yıllar önce bende kullanmuştım ama bir daha bulamadım..

    YanıtlaSil
  3. ben de bulamıyorum bu rimeli.kullanmak istememe ragmen.

    YanıtlaSil