25.02.2010

Body Shop Lip Balm (Karpuz)


Yaklaşık 1 haftadır süren gribim dün biraz nihayete erer gibi oldu sonunda.. Yanlız benim şöyle bir sorunum var ateşim çıkmasa da her grip oluşunda dudaklarım kıpkırmızı olur,yanar,yanar,yanar.. Ertesi dün gerilir, ertesi gün kupruku kalır. Dün dudaklarım okadar kötüydüki konuşamıyordum bile. Okadar gerilmişler ki en ufak oynatmamda canım çok fazla yanıyordu. Elimde bir kaç değişik lip balm vardı ama ne sürersem süreyim fayda etmedi. Bende iş çıkışı Body Shop'a uğrayıp Lip Balm'larından alıp denemek istedim. Aldım, dün akşamdan beri 10 dakikada bir sürüyorum ve ilk sürüşümden itibaren fayda gösterdi. Beni inanılmaz bir işkenceden kurtardı.Ben karpuzlusunda aldım en sevdiğim meyve olduğu için:) Çileklisi vaar, portakallısı vaar, daha hatırlamadığım bir kaç çeşidi daha var. Fiyatı da 8,90.Bundan sonra sürekli kullanırım gibi duruyor..

2 yorum:

  1. Ben de cok seviyorum bu lip balmlari. Ozellikle tatlari ve kokulari harika :) Benim sahsen sanirim artik Tr de satilmiyo kavun favorim :)

    YanıtlaSil
  2. Evet zuzu, gerçekten harika, inanmazsın nerdeyse yarısı bitti o derece kullanıyorum :)

    YanıtlaSil