4.03.2010

Avon Hydra-Radiance Lipozomlu Nemlendirici


Avon'dan konu açılmışken bu kremden bahsetmeden geçemeyeceğim. Son 1-2 aydır günlük nemlendirici olarak bunu kullanıyorum. Karma ciltliyim ve nemlendirici her zaman benim için sorun olmuştur. Yağsız, su bazlı diye güvenerek aldığım bir çok ürünü kullanamamışlığım vardır. Bunda hiçbir sorun yaşamadım, çok iyi geldi cildime. Hatta biraz Body Shop'un yosun serisindeki matlaştırıcı gündüz kremine benzetiyorum. Gerçi bunun matlaştırma etkisi olmadı bende. Yüzümde sivilce yapmadığı, iyi nemlendirdiği, güzel koktuğu ve fiyatı da makul olduğu için sevdim.Lipozomlu, A ve E vitamini içeriyor. Şu an kremim bitmek üzere, Avon'un katoloğuna baktım, bundan göremedim bende buna benzediğini düşündüğüm başka birşey sipariş verdim. Gelsin bakalım nasıl birşey çıkacak?

3 yorum:

  1. selam sana bir header hazırlayalım istersen (:

    YanıtlaSil
  2. heheh :) olur neden olmasın, ben fazla uğraşmadım.

    YanıtlaSil
  3. Bende kullanmistim bundan gercekten iyi bir krem ama bundan cok daha iyileri mevcut soz konusu yuz kremi olunca sanirim biraz titiz davraniyorum.

    YanıtlaSil