8.03.2010

Yeni Avon Makyaj Fırçaları



Bugünlerde Avon'dan gidiyorum, aslında çok meraklısı olduğum söylenemez ama kolay alınabilitesi sayesinde aldırıyorlar işte. Her ay netten kataloğunu inceliyorum ve gözüme çarpan indirimdeki şeyler hadi şunu deniyim diyip almış buluyorum kendimi. Mesela bu fırçalar. Hem yenilenmiş oluşu hemde indirimde oluşu sayesinde edindim kendilerini. Bugün elime ulaştı, pudra ve fondöten fırçalarını aldım. Açıkçası beklediğmden daha iyi çıktı. Kalitesi baya bir değişmiş. Tabiki bir Mac'le ya da İnglot fırçalarıyla kıyaslanamaz ama mesela Elf'le kıyaslanabilir. Fiyat/Performans açısından bakıldığında iyi bile denilebilir.Biraz daha büyük olabilirlerdi sadece. Pudra fırçasını 7,90 (sanırım), diğerini 3,90'a aldım. Daha önce de far fırçasını almıştım, onu pek beğenmedim. Far fırçaları için sert geldi bana, bazen kapatıcı sürmek için kullanıyorum o kadar.

2 yorum:

  1. Ben de avonun bazı ürünlerini beğenerek kullanıyorum.Bu fırçaları da yazmıştım zaten ama far fırçasını de bağenmiştim,tabii bu başka fırçaları bilmediğimdendir:)

    YanıtlaSil
  2. Hehheh :)Çok tatlısın.

    YanıtlaSil