1.03.2010

Flormar Terracota Allık No:41



Bloglarda bu allıkla ilgili çok  olumlu yorum okudum. Bugün tesadüfen girdiğim bir parfümeride minicik bir boyunu görünce de aldım. Aslınca ben pek pembe allık insanı değildim en fazla 2 tane pembe allığım vardır ve çok nadir kullanırım onları ama son zamanlarda fresh makyajlarla dolanasım var. Doğru tonu seçtiğimde pembenin aslında bana çok yakıştığını da farkettim. Flormar No: 41'e gelinceee ben gerçekten çok beğendim. Bugün herzamanki gibi gözlerimde siyah kalem vardı,tesadüfen sadece pudra uygulamıştım allığım yoktu hemen kullanma fırsatı buldum bir de pembe lipstick ve gloss sürünce gayet güzel oldu. Kalıcılığı konusunda birşey söyleyemem ama rengini,dokusunu çok beğendim ve kesinlikle tavsiye edebilirim. Bir de benim aldığım 5 gr'lık far boyutunda, ilk defa bu kadar minik bir allık gördüm ben. Bu da bir dezavantaj değil bence hangimiz allık bitirebiliyoruzki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder